PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Monday, February 2, 2009

Bacaan Puisi, Sajak dan Pantun di Felda Jenderak Utara

PKR Bahagian Kuala Krau menganjurkan Majlis Bacaan Puisi di Felda Jenderak Utara pada 7hb Februari 2009 jam 9.00 malam bertempat di Markaz PAS Felda Jenderak Utara.

Tema Bacaan Puisi tersebut adalah: PENENTANGAN TERHADAP PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN MATAPELAJARAN SAINS DAN MATEMATIK DALAM BAHASA INGGERIS.
Ini tidak bermakna bahawa puisi-puisi yang dibacakan hanyalah bersabit isu tersebut. Puisi-puisi yang bertunjang kepada kepentingan rakyat sesuai dengan tema Sastera untuk Masyarakat boleh dibacakan.
Kami mengundang semua Pemuisi-Pemuisi Tanah Air khususnya dari Pahang menghadiri Majlis itu dan menyumbangkan nukilan masing-masing.
Orang ramai dijemput hadir beramai-ramai.

2 comments:

roshaida said...

PKR pahang buat apa??? Kenapa tak update info pasal 2 ekor tu yg duk bertengek selama 5 hari kat pekan? semua sibuk duk ikut bontot fauzi sampai lupa tugas utk perkukuh parti. setakat rasmi cawangan tp adun belot buat apa. adun bota pun boleh keluar pkr masuk umno smula. pkr pahang nampaknya lemah dlm membantu mngekang isu lompat parti ni.

Pusat dah beri info awal pasal 2 ekor beruk tu ada kat pekan patutnya ada task force dibentuk bagi monitor atau ambil gambar atau apa saja yg boleh digunakan utk hebahan maklumat tentang pengkhianatan 2 ekor tu.

kurang2 dpt alert awal2. lg pun pkr pahang mesti kenal muka 2 ekor tu yg bersama-sama kempen masa di kuala terengganu baru2 ni. harap pkr pahang fokus dan jgn asyik siar artikel cedok mcm kat pahangdaily ni.

ketua penerangan pulak duk syok sendiri cerita pasal kawasan dan baca puisi jer. baca la puisi tu kat perak esok kalau bn dah ambilalih!!!!

jgn cakap berdegar-degar tp kampung tergadai dan bontot penuh tahi. kena ikut arahan pusat, jgn ikut kepala sendiri. kalu nak lompat parti masuk umno balik pun saya tak heran....dah memang dasar pelompat apa nak heran??? sape tak kenal hj suhaimi. buat la keje betul2 bila dah masuk pkr ni. jgn amal politik bodek dato fauzi jer.

sekian saja saya nak lepas geram coz takde satu berita pun dari pkr pahang bila heboh cerita 2 ekor tu ada lepak kat pekan.

Seladang said...

Oiiiii Roshaida!

Kamu ni mengigau ke? Cakap merapu macam orang gila talak jawatan je? Kenapa kamu suruh orang buat, kamulah buat! Kan kamu hebat! Tak taulah kalau-kalau kamu ni habat!

Buruk perangai kamu ni yang boleh membuatkan PKR Pahang kucar-kacir nanti! Taiklah kamu cakap sebagai seorang pejuangan, kerja dok cakap bolehlah! Lepas tu mengangkang tidur! Bangun tahu nak suruh orang, awok buat apa?

Orang kenal siapa kamu! Jangan nak pakai topenglah!