PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Saturday, June 12, 2010

YB Zuraidah di Kuala Krau

YB Zuraidah Kamaruddin, Ketua Wanita Parti Keadilan Pusat, akan menjadi tetamu Parti Keadilan Rakyat Cabang Kuala Krau pada 12hb dan 13hb Jun 2010.
Pada jam 4.00 petang ini, 12.6.10, beliau akan melawat Kg Penderas, sebuah perkampongan Orang Asal di Kuala Krau ditemani Felicia Ling, Ketua KEADILAN Cabang Cheras bersama-sama Ginie Lim dan Fione.
Disana akan dilangsungkan pertandingan anyaman anjuran Felicia Ling untuk kaum wanita perkampongan Orang Asal Kuala Krau.
Pada jam 9.00 malam, YB Zuraidah akan berucap didalam Majlis Ceramah di Bilik Gerakan Parti Keadilan Rakyat Cabang Kuala Krau bersama-sama dengan Dato Fauzi Abdul Rahman, Felicia Ling dan Sdr Sarawanan Perumal, AJK AMK KEADILAN Pusat.
Pada 13hb Jun 2010 pula, jam 1.00 tengah hari, YB Zuraidah akan melawat Felda Jenderak Utara dan akan melawat pula Kg Beredut jam 4.00 petang dan Kg Rekoh jam 5.30 petang.
Pada jam 9.00 malam pula Ketua Wanita KEADILAN itu akan berceramah di Felda Jengka 22 bersama-sama Dato Fauzi Abdul Rahman, YB Leong Ngah Ngah dan Haji Suhaimi Said.
Orang ramai dijemput hadir disemua program ini.

No comments: