PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Wednesday, June 16, 2010

PROGRAM SERIKANDI DI KUALA KRAU DAN TEMERLOH

7 orang rombongan Srikandi KEADILAN Pusat dibawah pimpinan Ketuanya yang baru Siti Aisyah binti Shaikh Ismail akan melawat beberapa buah Cabang Parti Keadilan Rakyat di Negeri Pahang khususnya di Zon Tengah KEADILAN Pahang.
Walaupun lawatan ini tertumpu kepada Zon Tengah, semua cabang-cabang KEADILAN Pahang termasuk Wanita dan AMK digalakkan untuk menghadiri program-program yang akan dianjurkan.
Pada 2hb Julai rombongan ini akan berada di Kuala Krau, disebelah petangnya diperkampongan Orang Asal dan di Felda Jengka 22 dan pada jam 9.00 malam akan berceramah bersama-sama dengan YB Teresa Kok, YB Fuziah Salleh dan YB Chang Lih Kang di Bilik Gerakan Parti Keadilan Rakyat, Kuala Krau.
Pada 3hb Julai akan diadakan Majlis Makan Tengah Hari di Felda Jenderak Utara dirumah AJK Biro Felda Cabang Kuala Krau iaitu rumah Ahmad Bila dan pada jam 4.00 petang melawat Kg Paya Mendoi dan disebelah malamnya berceramah di Kg Rumpun Makmur.
Pada 4hb Julai akan diadakan Majlis Makan Tengah Hari di Rest House Temerloh bermula jam 11.00 pagi. Rakan-rakan anggota dari Cabang-Cabang seluruh Pahang dijemput hadir dan setiap kepala dikenakan RM10.00. Cabang digalakkan membawa anggota-anggota Srikandi dari cabang masing-masing, dan kounter keanggotaan Srikandi akan dibuka semasa Majlis makan tengah hari tersebut.
Jam 4.00 petang lawatan akan dibuat ke Kg Paya Mengkuang, Temerloh, dan ceramah akan diadakan di Lanchang pada jam 9.00 malam.
Semoga gerakan Srikandi KEADILAN Pahang dapat disemarakkan.

No comments: