PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Wednesday, October 21, 2009

Datuk Fauzi di Temerloh

Datuk Fauzi menerangkan perkembangan KEADILAN Pahang, disebelahnya adalah Datuk Alimudin Sawal dari Temerloh dan Sdr Fairuz Zainudin dari Pekan
Kawan-kawan lain dari Kuala Krau, Temerloh dan Jerantut turut hadir

Sdr Rusli Ahmad dari Felda Kota Gelanggi 2 disebelah kanan Datuk Fauzi. Rusli menjemput Datuk Fauzi menghadiri Perjumpaan Biro Felda KEADILAN Jerantut dan wakil-wakil PKPKM cawangan-cawangan di semua Rancangan Felda kawasan Jerantut di Pejabat Gelanggi 2, Jerantut pada 7hb Oktober 2009 jam 2.30 petang. Sdr Rusli juga menjemput semua Pengerusi-Pengerusi Cabang KEADILAN Pahang dan mempelawa AJK Biro Felda KEADILAN disetiap Cabang KEADILAN Pahang ke Majlis tersebut.

----
Didalam perjalanan Datuk Fauzi Abd Rahman, Pengerusi Majlis Pimpinan KEADILAN Negeri Pahang dari Kuala Lumpur untuk pulang ke Kuantan pada 20hb Oktober 2009, beliau dan keluarganya singgah di Rest House Temerloh untuk menemui rakan-rakannya dari Pekan, Temerloh Kuala Krau dan Jerantut.
Didalam perjumpaan yang ringkas itu Datuk Fauzi mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan yang menyatakan kesanggupan untuk membantu KEADILAN Negeri Pahang.

No comments: