PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Tuesday, July 21, 2009

Ceramah di Keratong 3?

Saya menerima sms dari Sdr Rabidin untuk saya hadir ke ceramah PR di Keratong 3 pada 22hb Julai 2009 dua hari yang lepas.
Jadual asal saya ialah pada 22hb Julai itu saya berada di Ipoh dan hanya kembali ke Temerloh pada 23hb Julai 2009.
Tetapi kes di Mahkamah Tinggi di Ipoh itu telah ditangguhkan dan saya sudah berada di Temerloh, dan semalam saya terima lagi sms dari Sdr Rabidin untuk saya berceramah di Keratong 3.
Saya sms kembali kepada Sdr Rabidin menyatakan saya free pada 22 Julai itu dan pinta beliau confirmkan tarikh itu. Tetapi hingga ke petang ini tidak ada confirmation, maka saya telah pun menetapkan satu jadual yang lain di Kuala Krau.
Dan saya tidaklah dapat menghadiri ceramah pada 22hb Julai itu di Keratong 3. Terima kasih.

No comments: