PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Wednesday, May 6, 2009

Perasmian PKR Cawangan Felda Lepar Utara 2

PKR Cawangan Felda Lepar Utara 2 akan dirasmikan oleh Datuk Fauzi Abdul Rahman, Pengerusi Perhubungan PKR Negeri Pahang pada 7hb Mei 2009 jam 9.00 malam.

Cawangan Lepar Utara 2 mempunyai lebih dari 120 orang ahli yang majoritinya terdiri daripada mereka yang keluar dari UMNO.

Felda Lepar Utara 2 terletak didalam Daerah Kuantan dan dari segi peta Pilihanraya diletakkan didalam kawasan Parlimen Paya Besar.
Walaupun kawasan ini berada di Daerah Kuantan, Felda Lepar Utara 2 hanya boleh didatangi dari Bandar Jengka dan dari arah Jerantut. Dari Temerloh ia mengambil masa hampir lebihkurang 2 jam. Terdapat juga jalan dari Gambang tapi hanya boleh dilalui oleh kenderan pacuan 4 roda.
Semua rombongan Datuk Fauzi dijemput singgah di Rumah Sdr Rosli, Ketua PKR Cawangan Felda Kota Gelanggi 2 jam 4.00 petang untuk minuman teh dan majlis dailog yang akan diadakan diantara pimpinan PKR Pahang dan ahli-ahli PKR Cawangan Felda Kota Gelanggi 2.
Rombongan ini dikehendaki sampai untuk bersembahyang Maghrib di Masjid Felda Lepar Utara 2 sebelum ke rumah Sdr Atan, Ketua PKR Cawangan Felda Lepar Utara 2.
Pimpinan PKR Bahagian Paya Besar yang diketuai oleh Sdr Haji Zahari dan Ketua Penerangan PKR Pahang, Sdr Haji Abas Awang akan bersama-sama didalam rombongan Datuk Fauzi.

No comments: