PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Wednesday, May 20, 2009

Berita PKR Pahang di sana sini

PKR Paya Besar melaporkan: PKR Paya Besar bersama-sama dengan Sder Ram Ponnusamy, Timbalan Pengerusi PKR Pahang telah membuat lawatan menemui masyarakat Kg Pancing pada 19hb Mei 2009 dan selepas itu berlepas ke Klang untuk melawat seorang anak ahli yang dimasukkan kedalam ICU.
PKR Maran melaporkan: Seramai 46 orang Asli telah menyertai ahli PKR semalam dan akan menubuhkan sebuah cawangan di perkampongan Orang Asli setelah penubuhan Jawatankuasa Penaja.
AMK melaporkan: Seramai 15 orang kontinjen AMK Pahang akan berlepas ke Penanti bagi membantu calon PKR didalam PRK dan akan hadir disana pada 22hb Mei 2009. Mereka akan berlepas secara berkonvoi.
PKR Kuala Krau melaporkan: Seramai 35 orang ahli baru telah diterima dari masyarakat Kuala Krau, 16 darinya adalah dari Kg Pian (perkampongan Orang Asli) semasa diadakan majlis silaturrahim diantara ahli-ahli cawangan Kg Pian dan AJK Bahagian.
Mesyuarat JK Bahagian Kuala Krau diadakan pada 18hb Mei 2009 jam 9.00 malam di Felda Jenderak Utara.
Semua Bahagian PKR di Negeri Pahang boleh menghubungi 0199321260 untuk membariskan berita dari Bahagian masing-masing. Juga digalakkan berita-berita parti dan masyarakat daripada ahli-ahli seluruh Pahang.

No comments: