PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Monday, March 16, 2009

Wanita PKR Zon Tengah

Telah dipersetujukan bahawa Pn Fatimah Ithnin, Ketua Wanita PKR Bahagian Jerantut dilantik sebagai Pengerusi PKR Zon Tengah terdiri daripada Wanita Bahagian Jerantut, Maran, Kuala Krau, Temerloh dan Bera.
Zon ini akan mengadakan mesyuarat khas untuk melantik ahli-ahli jawatankuasa zon bagi merancang dan menjalankan aktiviti wanita didalam zon tersebut.
Mesyuarat tersebut telah ditetapkan pada 12hb April 2009, selepas PRK Bkt Selambau, Bkt Gantang dan Batang Ai di Rumah Ahmad bin Dagu, Kg Penderas bermula 9.30 pagi untuk pendaftaran.
Setiap Bahagian didalam Zon Tengah dipinta menghantarkan paling minima 10 wakil wanita dari Bahagian masing-masing, Ketua/Setiausaha Wanita Bahagian-Bahagian yang terlibat hendaklah mempastikan kehadiran tersebut, dan mana-mana Bahagian yang belum mempunyai sayap wanita hendaklah dipertanggungkan kepada Ketua/Setiausaha Bahagian untuk mempastikan kehadiran minima 10 orang perwakilan wanita dari Bahagian masing-masing.
Bahagian Temerloh, Bera dan Maran dipinta kerjasama agar dapat diujudkan Jawatankuasa Wanita sebelum Perjumpaan ini.
Wanita Zon Tengah akan mengadakan perjumpaan-perjumpaan khas dengan Bahagian Temerloh, Bera dan Maran bagi membantu Bahagian-Bahagian tersebut mengujudkan sayap wanita di Bahagian masing-masing.

No comments: