PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Wednesday, December 24, 2008

PKR Kuala Krau Sokong Perlantikan Datuk Fauzi dan Sdr Zakaria

Parti Keadilan Rakyat Bahagian Kuala Krau memberikan sokongan penuh kepada perlantikan yang telah dibuat oleh Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat terhadap Datuk Fauzi bin Abdul Rahman selaku Pengerusi Perhubungan Parti Keadilan Rakyat Negeri Pahang dan terhadap Sdr Zakaria Hamid yang dilantik sebagai Setiausaha Pengarah Pilihanraya PKR Pusat.
Kedua-dua jawatan ini adalah penting untuk perkembangan dan kebaikan parti. Perlantikan Sdr Zakaria menduduki jawatan yang begitu penting diperingkat pusat adalah satu penghormatan kepada PKR Negeri Pahang.
Sdr Zakaria tetap juga berfungsi sebagai pimpinan PKR Negeri Pahang diatas kapasitinya sebagai Ahli Jawatankuasa Perhubungan PKR Negeri Pahang dan Ketua PKR Bahagian Kuala Lipis, dan sumbangan beliau diatas kapasitinya sebagai Setiausaha Jawatankuasa Pilihanraya PKR Pusat akan mendatangkan menfaat kepada gerakan parti di Negeri Pahang.
Disamping itu PKR Bahagian Kuala Krau mengalu-alukan Pengerusi Perhubungan PKR Pahang yang baru, Datuk Fauzi bin Abd. Rahman, dan kami akan memberikan kerjasama yang rapat untuk kebaikan PKR Pahang.
Kami menyanjung tinggi sokongan yang telah dibuat oleh Ketua PKR Bahagian Temerloh terhadap perlantikan Datuk Fauzi Abd Rahman dan menolak sebarang sindiran terhadap beliau bahawa sokongan beliau mempunyai tujuan tersirat.
Kami mempunyai penuh keyakinan bahawa Datuk Fauzi boleh membawa perubahan menghadapi cabaran berhadapan dengan PRU-13.

No comments: