PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Sunday, November 2, 2008

PROGRAM SEHARUM:"Seminar Harapan Baru Untuk Malaysia"

Program Seminar Harapan Baru Untuk Malaysia (SEHARUM) yang berlangsung ketika di Dewan Jelawat, Hotel Sri Malaysia Temerloh begitu meriah dan mendapat sambutan hangat dengan kehadiran kini telah mencecah seramai 160 orang.

Program ini yang diketuai oleh Sdra Mustafa Kamil Ayub Naib Presiden KeADILan Malaysia telah pun menjelajah keseluruh negara semenjak 4 bulan lalu dan diakhiri dengan di Negeri Pahang. Ianya turut dihadiri oleh Sdra Shamsul Iskandar Akin selaku ketua AMK Malaysia. Hampir kesemua pimpinan utama KeADILan Negeri Pahang yang diketuai oleh Sdra Zakaria Abd Hamid Pengerusi Perhubungan KeADILan Negeri Pahang hadir bersama pimpinan-pimpinan KeADILan Bahagian di seluruh Negeri Pahang.

Pembentang-pembentang Kertas Kerja terdiri daripada YB Fuziah Salleh Ahli Parlimen Kuantan merangkap Timbalan Pengarah Pilihanraya KeADILan, YBhg Dato' Fauzi bin Abdul Rahman bekas Timbalan Menteri, Sdra Hj Abas Awang Ketua KeADILan Bahagian Bera, Sdra Mustaffa Kamil Ayob Naib Presiden KeADILan Malaysia selaku Pengerusi SEHARUM, Sdra Shamsul Iskandar Ketua Angkatan Muda KeADILan Malaysia.
Penyelaras SEHARUM di Peringkat Negeri Pahang terdiri daripada Sdra Adnan Mohamed Lazim, Sdra Hj Suhaimi Said dan dibantu petugas-petugas khas.
Setiap Bahagian KeADILan Negeri Pahang diwakili oleh 10 orang perwakilan.
Agenda:-
8.00 - 8.30 pagi --- Pendaftaran
8.30 - 10.30 pagi -- Kertas kerja Pertama
10.30 - 11.00 pagi --- Minuman Pagi
11.00 - 1.00 pagi --- Kertas-Kertas Kerja Kedua
2.00 - 4.00 ptg --- Bengkel Pelan Agenda Tindakan
4.00 - 5.30 ptg --- Pembentangan Rumusan, penyampaian sijil, minum petang,
Bersurai

No comments: