PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Thursday, October 16, 2008

Pembongkaran Berita Terkini Saiful Bukhari Di Pahang Daily !!


Pendedahan terkini mengenai “mangsa liwat” Anwar Ibrahim iaitu Saiful Bukhari akan kami bongkarkan dalam masa terdekat ini.
Maklumat sudah diterima dan dikumpulkan dari saudara mara, rakan-rakan serta mereka yang rapat dengan anak muda itu.
Sebelum ini kami telah mendedahkan tentang “Bapa Saiful Buat Urusan Beli Hartanah Jutaan Ringgit Di Janda Baik Bentong” dan juga “Saiful Ditimpa Bala Akibat Sakit Kelamin, Anunya Bernanah Dan Beliau Sukar Buang Air Kecil”.
Berita terkini akan kami dedahkan kepada umum selepas ini. Banyak desakan daripada ramai pihak agar kami menjejaki Saiful. Mujurlah pegawai perisik kami berjaya mendapatkan maklumat terkini untuk dipaparkan.
Teruskan bersama kami di Pahang Daily untuk berita panas “Penyakit Saiful Semakin Serius” dan “Rekod Panggilan Dikenalpasti, Saiful Dipercayai Telah Berhubung Dengan Mindef Sejak Bulan Februari”. Justeru itu teruskan sokongan anda untuk setia bersama kami.

[Kami ucapkan terima kasih kepada semua pihak yang berkerjasama memberi maklumat terkini Saiful untuk didedahkan kepada umum ini. Semoga dengan ini dapat memberi gambaran sebenar kepada rakyat tentang manusia "durjana" Saiful Bukhari ini serta betapa kes liwat Anwar adalah satu konspirasi jahat untuk menamatkan karier politiknya]