PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Wednesday, November 24, 2010

Dialog dengan Peneroka-Peneroka di Felda Jengka 6 ditangguhkan

Adalah dimaklumkan bahawa Majlis Dialog diantara Peneroka-Peneroka Felda sekitar rancangan-rancangan yang menghantar buah sawit ke Kilang Felda Jengka 3 di Jengka 6 pada 4hb Disember 2010 jam 3.00 petang terpaksa ditangguhkan kerana pada hari tersebut Sdr Bostamin Bakar, Ketua Cabang Maran dan bermastautin di Jengka 6 melangsungkan kenduri kahwin bagi anaknya pada hari yang sama.
Oleh yang demikian, Majlis Dialog dan Penyerahan Borang Waran To Act oleh Peneroka-Peneroka kepada Peguam-Peguam ditangguhkan kepada tarikh yang akan diberitahu kelak.
Bagaimanapun, Majlis Dialog di Felda Jengka 9 pada 4hb Disember 2010 tersebut jam 3.00 petang akan diteruskan, tidak ada perubahan.
Akan hadir di Majlis tersebut adalah Dato Fauzi Abdul Rahman, Pengerusi Majlis Pimpinan PKR Pahang, Haji Suhaimi Said, Pengerusi Biro Felda PKR Pusat, Peguam-Peguam Latheefa Koya, T.Kumar dan Penyelidik Biro Hal Ehwal Felda PKR Pusat, Rebin Birham dan Man Kadir, Setiausaha Kerja Biro Felda Negeri Pahang.
Manakala Majlis Dialog di Felda Jengka 11 pada jam 8.30 malam tersebut akan disatukan dengan Majlis yang diadakan di Felda Jengka 9.

No comments: