PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Wednesday, March 31, 2010

ALFATIHAH : Pejuang Tulin Kembali Ke Rahmatullah.

Saudara Abdul Aziz Mohd Ali 55 tahun, yang lebih dikenali sebagai Pok Teh Aziz telah kembali Rahmatullah pada lebih kurang pukul 11.20 pagi tadi. Setelah selama seminggu berada di Hospital Besar Kuantan (HTAA) akibat penderitaan sakit buah pinggang yang sekian lama dan dibawa ke Hospital Pakar Alor Akar Kuantan untuk menerima rawatan selanjutnya.

Namun demikian Allah lebih menyayangi beliau.. Semalaman di Hospital Pakar Alor Akar, Allahyarham telah menghembuskan nafas terakhir pada jam 11.20 pagi tadi (31/03/2010), kini jenazah telah dibawa kerumah Allahyarham di Permatang Badak. Allahyarham meninggalkan seorang balu dan lima orang anak. Beliau amat di kenali oleh penduduk Kampung Tengah, kerana sikap ramah tamahnya. Pada PRU 12 dahulu beliau dikalangan orang yang bekerja keras bagi memenagkan Pakatan Rakyat di Kuantan, hasilnya Parlimen Kuantan jatuh ketangan Pakatan Rakyat, khususnya Parti Keadilan Rakyat.

Jenazah akan di kebumikan di Tanah Perkuburan Bukit Ubi Kuantan, selepas solat Asar .

Seluruh Warga Parti Keadilan Rakyat Pahang mengucapkan salam takziah kepada keluarga Allahyarham. Semoga Allahyarham dicucuri Rahmat Allah..AMIN.

1 comment:

Mardhiah said...

Salam takziah dari kami di Doha Qatar