PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Thursday, December 31, 2009

SELAMAT TAHUN BARU 2010 DARIPADA PKR CABANG BERA

BANDAR BERA 31 DISEMBER 2009 / KHAMIS:

Kehadiran 01 Januari 2010 esok diharapkan membawa sinar yang lebih gemilang kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) khususnya di Bera ini. Sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat umumnya dan PKR sendiri khususnya semakin mendapat sambutan rakyat. Di Bera sendiri. di sepanjang tahun 2009 lalu berbagai usaha telah kita lakukan bagi ‘menjenamakan’ semula serta memperkenalkan PKR di Bera ini khususnya sejurus selepas Pilihan Raya Umum (PRU) yang ke 12 lalu.

Kita yakin PKR boleh diterima rakyat khususnya kepada mereka yang telah sekian lama di tindas atau di anak tirikan oleh Umno/BN di Bera ini.

Adalah menjadi harapan kita di tahun 2010 nanti, aktivit yang bakal dijalankan dapat disertai bersama oleh penduduk-penduduk di Bera ini khususnya kepada mereka yang bersimpati kepada perjuangan kita selama ini.

Pimpinan PKR Cabang Bera menyeru kepada semua khususnya kepada penduduk-penduduk di Bera ini terutamanya kepada penyokong PKR yang masih belum mendaftarkan diri sebagai ahli agar menyegerakan dirinya untuk menjadi ahli yang sah PKR sebagai sumbangan yang tidak ternilai kepada parti bagi menjayakan hasrat kita menawan Bera khususnya di PRU 13 nanti.

Sebagai akhir, sekali lagi pimpinan PKR Bera mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010, Selamat Tinggal 2009 dan Selamat Datang 2010!


DARIPADA;
JAWATANKUASA PIMPINAN PKR
CABANG BERA
SESI 2007-2010.

No comments: