PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Friday, December 4, 2009

PROGRAM PKR BERA BERSAMA MASYARAKAT ORANG ASAL DI POS ISKANDAR PADA 06 DISEMBER 2009 INI


Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Bera akan mengadakan satu program bersama masyarakat Kaum Asal di perkampungan orang asli di Pos Iskandar pada Ahad ini (06/12/2009) jam 03.00 petang.

Menurut Setiausaha Cabang PKR Bera Sdr Rizan (dalam gambar) memberitahu;

"program ini merupakan program kali kedua yang melibatkan perkampungan orang asli selepas program pertama di Bukit Rok pada bulan Jun dahulu yang akhirnya tertubuh satu ranting pertama PKR di sana"

Mengikut perancangan asal, hampir kesemua AJK akan mula bertolak ke Pos Iskandar pada jam 12.00 tengahari dari Pejabat PKR Bera yang mungkin mengambi masa antara 1-2 jam perjalanan kesana.

Menurut Pengarah Program ini Sdr Bob Manolan (Ketua AMK Bera merangkap Timbalan Pengerusi Hal Ehwal Orang Asal Pahang) berkata;

"program ini meliputi sesi penerangan terkini PKR, terkini berkenaan dengan daerah Bera, Cabutan bertuah serta penyampaian pakaian terpakai kepada mereka di sana"

Program ini turut akan dihadiri oleh Pengerusi Biro Hal Ehwal Orang Asal Pahang Sdr Hj Suhaimi Said di samping Hj Abas Awang yang juga Ketua Cabang PKR Bera merangkap Ketua Biro Penerangan PKR Pahang.

Di anggarkan hampir 50-70 orang penduduk disana akan mengikuti program ini kerana tahap kesedaran kaum asal terhadap 'kecurangan' Umno terutamanya didalam membela nasib kaum asal sudah semakin jaun dari matlamatnya.

Oleh itu hasrat mereka untuk menjemput PKR Bera agar menerang serta mengadakan program disana sepatutnya di pandang tinggi untuk kebaikan semua.

3 comments:

Adnan Abu said...

Tahniah bang haji. keep it up.. Insyaallah kejayaan menanti kita..

Unknown said...

Tahniah.. rasanya ada peluang kat Pahang ni.. tapi sakit la nak bangunkan pahang, pahang dah byk hutang.

Psst - Blog ini dah ade kemajuan. Perlukan kekemasan & iklan kat blog2 lain. Saluran alternatif utk rakyat.

" KE ARAH BERA YANG LEBIH GEMILANG" said...

.....lawati blog PKR Bera yang akan menghampiri jumlah pelawatnya kepada 50 ribu pengunjungnya pada bila-bila masa daripada sekarang sahaja.....

Sejak http://pkrbera.blogspot.com di lancarkan secara rasminya pada 15 Oktober 2008, sehingga ke saat ini blog ini telah menerima hampir 2-3 ribu sehari pengunjungnya.

Dengan artikel yang sentiasa di updated setiap hari 24 jam tanpa henti blog ini menjadi antara blog PKR yang paling top di antara laman-laman web atau blog kepunyaan PKR.....

Sentiasa bersama dengan artikel samada isu tempatan parlimen bera, negeri pahang atau juga isu nasional....lawati lah blog PKR Bera setiap masa....

...http://pkrbera.blogspot.com....