PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Friday, January 30, 2009

Mantan Pengerusi PNP di Awani

Semalam, saya telah mengikuti program temuramah TV Awani, dari mula hingga akhir, dimana Sdr Zakaria berbicara bersama Sdr Latt Shariman dari PPU UMNO. Tajuknya ialah Lapangan Kapal Terbang Baru.

Saya mengenali Latt Shariman dari jauh sebagai seorang murid tua MCKK. Dia seorang yang petah berbicara dan bijak. Namun, sdr Zak, pada hemat saya mampu setanding, malahan lebih menyerlah pada malam itu.

Kita harus rasa bangga. Sdr Zakaria dengan tenang memberi hujjah dengan yakin dan berisi fakta. Saya kira PKR Pahang telah melatih seorang yang berpotensi menduduki didalam Kerajaan Malaysia apabila Kerajaan Pakatan Rakyat tertubuh kelak.

Syabas dan taaniah sdr Zak. U make us in PKR Pahang proud.

Selamat Maju Jaya.



Fauzi A. Rahman,

Pengerusi Perhubungan Negeri Pahang,

P.K.R.

3 comments:

anakmalaya said...

Tahniah sdr Zak. Terbukti sudah kemampuan pimpinan PKR. Lakukan perubahan, segera ke Putrajaya.

Suhaimi Said said...

Saya setuju dengan pendapat Sdr Fauzi Rahman dan pendapat semua pimpinan PKR Pahang. Zakaria is Pahang's asset, and he is our man.

melayu bersatu said...

Untuk pengetahuan dato, yang bersama saudara Zak di program astro awani ialah Latt Sharizan Ketua pemuda PJU. Dia ialah adik kepada kenalan dato tu dan aktif MCOBA iaitu Latt Shariman (Dato').Dato Latt Shariman adalah ketua bahagian umno Kuala Kedah.Dato Latt Shariman belum pernah muncul di mana-mana program astro awani. nama mereka dan rupa seakan sama. harap dapat perbetul kesilapan ini.