PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Tuesday, December 30, 2008

TAKZIAH DI ATAS PEMERGIAN USTAZ JAMAHIR (MANTAN PESURUHJAYA PAS PAHANG)

Innalillah...PKR Pahang telah menerima perkabaran sedih dengan berita kematian Ustaz Jamahir (Mantan Pesuruhjaya PAS Pahang). Allayarham telah menghembuskan nafas yang terakhir pada jam 12.35 malam tadi dan telah selamat dikebumikan pagi tadi. Dato' Fauzi Abdul Rahman, Pengerusi PKR Pahang turut hadir menziarah dan menunaikan solat jenazah bersama-sama para jemaah. Untuk pengetahuan semua, Ustaz Jamahir merupakan calon PAS pertama yang bertanding pada tahun 1959 bagi kerusi Parlimen Kuantan.
Dato' Fauzi Abdul Rahman selaku Pengerusi Perhubungan Negeri serta seluruh Jawatankuasa Perhubungan Negeri dan ahli PKR Pahang mengucapkan takziah kepada ahli keluarga Allahyarham dan didoakan semoga roh arwah dicucuri rahmat. Al-Fatihah...

1 comment:

CUCU TOK KEDU said...

Perjuangan ini masih panjang - masih belum mencapai kemenangan besar - Jika pun kalah atau menang ianya tidak terhenti di satu noktah! Ini perjuangan rakyat! Dari rakyat untuk rakyat! Perjuangan besar banyak cabaran dan dugaan besar! InsyaAllah kita akan berjaya dalam usaha reformasi - Tiadak malas tiada rajuk - tiada habuan segunung intan - tiada pangkat menjulang nama - jasa pejuang akan terus dikenang rakyat hingga ke liang lahat! Bersepakat bagaikan lidi-lidi diikat menjadi penyapu - membersihkan kotoran dari jejak tapak dan kerakusan si zalim!

Ab. Kadir Manap,
Ketua Penerangan PKR
Bahagian Kuala Krau.