PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Monday, December 1, 2008

Ini Masa Bekerja, Tiada Masa Berkhayal!

Tahniah kepada sema Perwakilan dan Pmerhati dari Pahang yang menghadiri Kongres Nasional ke-5 Parti Keadilan Rakyat 28-30/11/08.
Kembalilah ke kawasan dan bahagian masing-masing.
Tidak sia-sia kita semua menghadiri Kongres dan tidak sia-sia tempoh 2 hari itu dapat kita mengumpul segala info yang teramat penting untuk kita melangkah kearah perubahan!
Untuk perubahan, mari kita campakkan semua masa berharga kita untuk memperkukuh dan memperkuatkan parti. Letakkan parti menjadi pimpinan rakyat, rakyat perlu disusun untuk menerima perjuangan Harapan Baru.
Selaku Ketua Penerangan PKR Negeri Pahang, saya dan AJK-AJK Penerangan Negeri akan sampai kesetiap bahagian untuk menyaksikan penyusunan yang sistematik bagi parti bergerak secara berkesan dikalangan rakyat.
Ketua-Ketua Penerangan Bahagian bersama-sama dengan AJK Biro Penerangan masing-masing dengan kerjasama Ketua-Ketua Penerangan AMK dan Wanita serta AJK-AJK masing-masing diperingkat Bahagian bersama-sama dengan Ketua-Ketua Penerangan dan AJK-AJK Biro Penerangan di peringkat cawangan di Bahagian masing-masing, dengarkanlah seruan ini:
1. Susun Biro Penerangan menjadi biro yang kukuh dan kuat, lengkapkan AJKnya, ambil tugas
mengenengahkan PKR dikalangan masyarakat,
2. Atur program dalaman -- seperti kurusus dan penubuhan task force (sekurang-kurangnya
50 orang bagi setiap bahagian, organise dari sekarang dan lengkapkan dalam tempoh 1 bulan
3. Adakan pertemuan antara Biro Penerangan peringkat Bahagian dengan Biro Penerangan
peringkat Negeri,
4. Aturkan sekurang-kurang 4-10 ceramah sebulan berbentuk kelompok, 4 ceramah sebulan
dihadiri oleh pemimpin-pemimpin Negeri dan minima 2 ceramah sebulan dihadiri oleh
pemimpin-pemimpin pusat.
JANGAN LUPA MESYUARAT BIRO PENERANGAN NEGERI DI TEMERLOH PADA 11-1-09 MULAI JAM 10.00 PAGI. KETUA PENERANGAN BAHAGIAN, KETUA PENERANGAN AMK BAHAGIAN DAN KETUA PENERANGAN BAHAGIAN SERTA SEMUA AJK MEREKA DIWAJIBKAN HADIR. MESYUARAT INI AMAT PENTING UNTUK MELAKARKAN GERAK KERJA BIRO PENERANGAN PKR PAHANG UNTUK 2009.
(HAJI SUHAIMI SAID)
KETUA PENERANGAN PKR,
NEGERI PAHANG.
1.12.08
TEMERLOH.

No comments: