PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Saturday, October 25, 2008

Jemputan Ke Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri Dan Deepavali Ahli Parlimen Kuantan !!


Penyokong Pakatan Rakyat di kawasan Parlimen Kuantan dan sekitarnya dijemput hadir ke Majlis Rumah Terbuka Ahli Parlimen Kuantan, YB Hjh.Fuziah Salleh.


Rumah Terbuka yang diadakan ini adalah berkonsepkan Hari Keluarga. Ia juga bertujuan untuk meraikan golongan kurang bernasib baik, sempena Aidil Fitri dan juga Deepavali yang bakal menjelma tidak lama lagi.


Program yang dianjurkan oleh Pejabat Ahli Parlimen Kuantan itu akan diadakan pada hari ini, Sabtu 25hb Oktober 2008 ini bermula jam 2.30 hingga 5.30 petang. Program akan diadakan bertempat di Pantai Anak Air, Kempadang, Kuantan, Pahang.


Berbagai acara sampingan akan turut dijalankan antaranya ialah majlis sumbangan anak yatim, persembahan tarian kebudayaan, sukaneka dan acara pantai. Justeru itu, kepada seluruh rakyat dijemput hadir beramai-ramai untuk memeriahkan majlis itu nanti.


Apa yang menarik ialah rumah terbuka yang dianjurkan ini adalah secara santai yang berkonsepkan Hari Keluarga. Maka, ianya pasti menarik dan bakal menghiburkan para tetamu. Harap Maklum. Terima Kasih

No comments: