PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

PEJABAT MAJLIS PIMPINAN NEGERI PAHANG DM

Friday, August 12, 2011

Lawatan Kerja Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal PKR ke Negeri Pahang

Lawatan kerja Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal Parti Keadilan Rakyat akan diteruskan di minggu kedua bulan September 2011 dan Negeri Pahang dipilih untuk memenuhkan program selama 6 hari bermula 10hb September 2011.

Lawatan ke Negeri Pahang ditumpukan ke kawasan-kawasan Parti Keadilan Rakyat bertanding didalam PRU yang akan datang. Kawasan-kawasan lawatan adalah ke rancangan-rancangan Felda dan perkampongan Orang Asal.

Kawasan Rompin dan Pekan diberikan 2 hari; kawasan Paya Besar, Jerantut, Maran, dan Kuala Krau diberikan 2 hari; kawasan Temerloh, Bera dan Bentong (sempadan Bera) 2 hari; Bentong (sempadan Temerloh/Raub), Raub, Lipis dan Cameron Highlands 2 hari.

Lawatan ini mengandungi 6 dialog jam 4.00 petang dan 6 ceramah jam 9.00 malam (12 program setiap hari).

Penceramah-penceramah dari PKR Negeri Pahang dan Cabang-Cabang diundang menyertai program ini bersama-sama penceramah-penceramah yang didatangkan dari Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal PKR Pusat.

Ketua-ketua Cabang yang sudah bersedia menerima program ini dikehendaki menghubungi Sdr Suhaimi Said 0199321260 atau lksuhaimi@gmail.com untuk penetapan jadual program; dan penceramah-penceramah PKR Pahang dan Cabang-Cabang dikehendaki menghubungi Sdr Suhaimi Said untuk dimasukkan keadalam senarai penceramah-penceramah.


No comments: